Sering Dibangku Cadangan, Agen Memastikan Chicharito Tetap Bertahan

Advertisement

Hanya menjadi pemanas bangku cadangan di Real Madrid, itulah nasib Javier Hernandez Chicharito saai ini. Dia kalah bersaing dengan Karim Benzema sebagai bomber andalan Los Blancos.

Keadaan tersebut sekarang mulai mamancing isu tak sedap. Pemain yang berasal dari Mexico itu dikabarkan berfikir untuk mengundurkan diri.

Dia ingin memutuskan perjanjian dan meminta dibiarkan membela klub lain yang memberi jaminan tampil biasa. Chicharito diketahui dipinjam dari Manchester United selama satu musim sejak Agustus yang lalu.

Menanggapi segala isu itu, agen Chicharito, Eduardo Hernandez membuat kenyataan tegas. Dia memastikan bahawa semua itu hanya spekulasi media dan kenyataanya sang bomber hingga kini masih belum berfikir meninggalkan Santiago Bernabeu.

"Kadang-kadang media terlalu banyak spekulasi. Saya pastikan Chicharito tidak meninggalkan klub pada Januari nanti," ungkap Eduardo dikutip Soccerway.

"Dia mau terus bermain di Madrid. Chicharito akan bekerja keras untuk mendapat peluang. Memang sulit mendapat tempat di pasukan sehebat Madrid, tapi dia akan berjuang," tutupnya.

Source : VivaBola

Jangan sampai ketinggalan berita-berita terbaru dan terbaik dari blog Antv Bola. Berlangganan melalui email sekarang juga yah :) :

0 Response to "Sering Dibangku Cadangan, Agen Memastikan Chicharito Tetap Bertahan"

Post a Comment