Walah Nonton Pertandingan Tinju, Balloteli Akan Absen Lawan Palace?

Advertisement
Liverpool akan bertanding dengan Crystal Palace di Selhurst Park, Minggu 23 November 2014. Namun, menjelang perlawanan ini, Mario Balotelli justru asyik menonton tinju di Echo Arena, Liverpool.

Balotelli tertangkap basah sedang menonton perlawanan tinju pada Sabtu siang kemarin. Super Mario ditemani oleh tiga pengawal ketika itu.

Kedatangan Balotelli ke Echo Arena tentunya menjadi hal yang aneh. Sebab, Pengurus Liverpool, Brendan Rodgers, telah meminta pasukannya untuk berehat usai membela negara masing-masing di masa rehat antarabangsa.


Rodgers, seperti dilansir Daily Mail, memberikan batas waktu kepada para pemain Liverpool untuk tiba di London pada Sabtu malam, pukul 18.30. Dengan keadaan ini, seharusnya Balotelli berada di rumah dan bersiap untuk terbang ke London.


Perjalanan dari Liverpool ke London pun tak sebentar. Pertama, perjalanan dari Liverpool ke London ditempuh selama 3 jam, dengan pesawat.


Kemudian, dari lapangan terbang Gatwick ke Norwood Selatan, pangkalan Palace, ditempuh selama kira-kira 1 jam melalui perjalanan darat.


Kehadiran Balotelli di Echo Arena boleh jadi sebuah isyarat bahawa Rodgers tak akan melakukanya. Bekas pemain AC Milan ini memang sempat bermasalah dengan hamstringnya di jeda antarabangsa. Dia juga dipulangkan lebih awal agar boleh menjalani rawatan bersama pasukan perubatan Liverpool.


Sumber : VivaNews
image via : Mirror

Jangan sampai ketinggalan berita-berita terbaru dan terbaik dari blog Antv Bola. Berlangganan melalui email sekarang juga yah :) :

1 Response to "Walah Nonton Pertandingan Tinju, Balloteli Akan Absen Lawan Palace?"